Denne øvelse vil din lænd takke dig for!

Denne øvelse vil din lænd takke dig for!

Denne øvelse vil din lænd takke dig for!

Sidens logo

Del

Denne øvelse vil din lænd takke dig for!

Vi alle har et eller at problem med smerter i kroppen til tider, og her er en genial måde du kan træne din lænd, hvis du har smerter.


 

Hvis dit job er meget stillesiddende, eller du har trænet meget intensiv motion,  kan det meget muligt gå ud over din lænd og evt. baller. Det gør som ofte en lidt træt og stivbenet.

 

Dette kan blandt andet skyldes at nerven kaldet ‘iskiasnerven’ som er i den nederste del ag ryggen er blevet klemt, og der kan smerten som oftes strømme ned af baglåret, ned af benene, og faktisk hele vejen ned til dine tæer.

 

 

Men du behøver faktisk ikke at lide af disse smerter, istedet for at spise smertestillende, er der her en utroligt nem øvelse man kan benytte sig af, som kun tager 5 min, og letter det tryk der kan forekomme på den klemte nerve.

 

Det eneste du skal gøre er, illustreret på billedet nedenfor:

Når du sidder på denne måde ovenfor som på billedet, skal du derefter trykke dine lår ned mod gulvet, i mellem et halvt og et helt minut. Og hver gang du presser dine lår ned, skal du kunne holde dem der nede, i længere og længere tid for hver gang du gør dette.

 

Nogen tænker sikkert at de har set denne øvelse før? og du tager heller ikke fejl, det er nemlig en meget kendt stilling som også kaldes for ‘sommerfuglestilling’. som nemlig også er gavnlig for kvinder, da den kan gå ind og fjerne det pres der kan ligge på underlivet, og støtter livmoderen.

Læs også  Kærlighed kommunikeret..

 

Du skulle tage at prøve det, for det virker faktisk – God fornøjelse!

 


Skal du prøve denne øvelse næsten gang smerterne i lænden tager til? – del den geniale øvelse med dine venner.

 
Kontakt os ved at klikke her

 

Morten Timm Reklame