Kogt æg-diæten: Sådan taber du 5 kilo på 1 uge!

By 6. december 2017Nyhedsartikler
Kogt

Kogt æg-diæten: Sådan taber du 5 kilo på 1 uge!

Sidens logo

Del

Kogt æg-diæten: Sådan taber du 5 kilo på 1 uge!

Der findes utrolige mange diæter hvis man ønsker sig at tabe sig, og denne mulighed bør du virkelig prøve hvis du ønsker at tabe dig hurtigt:

Faktisk er det næsten umuligt at tabe sig uden at mindske indtaget af ens kalorier, dette er altid en svær balancegang for personen som ønsker at gå ned i vægt.

Dog skal du ikke være utrolig” for med denne enkle diæt, som har hjulpet så mange mennesker med at tabe sig, skriver Healtline.

Faktisk lyder det for godt til at være sandt, men en del mennesker som har testet denne diæt, har smidt op imod 5 kilo på en uge.

I denne diæt, handler det mest om at spise æg, som den vigtigste ingrediens – Du skal du være utrolig opmærksom på at det er en kaloriefattig diæt, designet til at give et lynhurtigt resultat og den er ikke beregnet til langsigtet vægtnedgang..

Hvorfor lige æg?

Som mange allerede ved i forvejen, så indholder æg så mange ting som vi mennesker faktisk behøver at indtage foruden C-vitamin, men hvis du spiser lidt frugt ved siden af er den ordnet. Hvis du ikke var klar over det, så er et æg fuld af vitaminer B12, Vitamin B2, Vitamin A, Vitamin B5 OG selen.

Ægget indeholder faktisk også de fleste mineraler som også er vigtigt for os mennesker, såsom Jern, Kalcium, Mangan, Kalium og Vitamin E.

Faktisk er fedsammensætningen er gunstig i æg, 25 procent er faktisk enkeltunmættet fedt, 9,4 procent er flerumætter og 18,1 procent kommer faktisk fra mættet fedt. Som de fleste dog ved er kolesterolindholdet utroligt lavt, deraf den vedholdende myte om, at æg skulle forhøje ens LDL-kolesterolindholdet i ens blod- Dette har faktisk vist sig ikke at stemme over ens hos raske individer, skriver mediet Nordic Wellness.

Kogt æg-diæten.

Faktisk har en del testet denne diæt, føler faktisk at de kan blive utrolige trætte, fordi de ikke får den energi via kulhydrater, du bør dog motionerer hver dag under denne diæt for at få det bedste resultat.

Læs også  20 geniale måder at bruge vodka på som ikke involverer druk!

Følg denne vejledning:

Uge 1:

Mandag:

Til morgenmad – frugt og to kogte æg.

  • Til frokost – frugt og cirka 2 skiver mørkt brød.
  • Til aftensmand – salat og kogt kylling.

Tirsdag:

Til morgenmad – frugt og to kogte æg.

  • Til frokost – grønt salat og kogt kylling
  • Til aftensmand – 2 kogte æg, salat og en appelsin.

Onsdag:

Til morgenmad – frugt og to kogte æg.

  • Til frokost -mager ost, en skive mørkt brød og en tomat
  • Til aftensmad – salat og kogt kylling.

Torsdag:

Til morgenmad – frugt og to kogte æg.

  • Til frokost – frugt.
  • Til aftensmad – salat og grillet kylling.

Fredag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost kogte grøntsager og 2 kogte æg.
  • Til aftensmad grillet fisk og salat.

Lørdag:

Til morgenmad – Frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – frugt
  • Til aftensmad – salat og kogt kylling.

Søndag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – kogte grøntsager med kylling og en tomatsalat,
  • Til aftensmad – kogte grøntsager

Uge 2:

Mandag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg

  • Til frokost – kylling og salat.
  • Til aftensmad – 2 kogte æg, salat og en appelsin

Tirsdag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – kogte grøntsager og 2 kogte æg.
  • Til aftensmad – grillet fisk og salat.

Onsdag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – salat og kylling.
  • Til aftensmad – 2 kogte æg og salat og en appelsin.

Torsdag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost mager ost, 2 kogte æg og kogte grøntsager.
  • Til aftensmad – salat og grillet kylling.
Læs også  ADVARSEL: Brandmænd slår alarm - Derfor skal du ALDRIG efterlade en vandflaske i bilen!

Fredag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – Tunsalat.
  • Til aftensmad – salat og 2 kogte æg.

Lørdag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

  • Til frokost – salat og kylling.
  • Til aftensmad – frugt.

Søndag:

Til morgenmad – frugt og 2 kogte æg.

Til frokost og aftensmad – kogt kylling og grøntsager.

Fotokilde: Pexels

Hvis du derfor ønsker at tabe dig og få en kickstart – så anvend denne diæt i 2 uger, det er dog altid bedst at rådføre sig med sin læge, hvis du har alvorlige problemer med vægten eller andet.

Det koster jo ikke så meget at prøve, hvis det virker på andre, hvorfor skulle de så ikke virke på dig også! husk dog at dyrk motion imens du er i gang.

Tøv ikke med at del denne superkur med dine venner og familie på Facebook!

Kontakt os ved at klikke her

Morten Timm Reklame